Inicio > e-Xestións > Inscrición en actividades > PROGRAMA DE OITO SEMANAS PARA A REDUCIÓN DO ESTRÉS

PROGRAMA DE OITO SEMANAS PARA A REDUCIÓN DO ESTRÉS

Mediante este formulario pode realizar a súa inscrición na Programa de 8 Semanas para a redución do estrés. Sistemas de adestramento en mindfulness e meditación.

Lembre que é obrigatorio enviar tamén por correo electrónico a info@fundacionuscdeportiva.org esta cláusula informativa cuberta e asinada.

Lembre que pode realizar o seu pagamento a través desta pasarela de pago ou a través dun ingreso ou transferencia nalgún dos seguintes números de conta, facéndonos logo chegar o xustificante escaneado, por correo postal ou traéndoo presencialmente á sede da Fundación.
    •    Caixa Rural Galega: ES82 3070 0035 2660 6938 4920
    •    Abanca: ES07 2080 0388 2730 4000 0932

PROGRAMA DE OITO SEMANAS PARA A REDUCIÓN DO ESTRÉS - Sistemas de adestramento en mindfulness e meditación

Introduce os seguintes caracteres no recadro de arriba.
CAPTCHA image for SPAM prevention
Si non podes ler a palabra, pincha aquí.