Concurso de Postais de Nadal. Entrega de premios a Lara Guisande e Alejandra López

[30/12/2021] No día de hoxe, Lara Guisande Calvo, de 5 anos, recibiu o seu premio como gañadora do Concurso de Postais de Nadal: unha praza gratuíta no Verán CampUSC 2022 e un vale de 100 € para canxear por material deportivo. O xerente da Fundación Universidade de Compostela, Óscar Hermida, fixo igualmente entrega do seu premio —un lote de libros— a Alejandra López Fraile que foi galardonada cun accésit na IX edición do concurso de postais.

Cos nosos mellores desexos, feliz aninovo e un ventureiro 2022

[22/12/2021] O Padroado e o persoal da Fundación Universidade de Santiago queremos desexar aos usuarios e usuarias das nosas actividades e colaboradoras unhas felices festas e un novo ano ateigado de saúde, ledicias e éxitos deportivos.

Lara Guisande Calvo gaña o IX Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago

[17/12/2021] O xurado do IX Concurso de Postais de Nadal acordou premiar o debuxo de Lara Guisande Calvo, de 5 anos. A gañadora contará cunha praza gratuíta no Verán CampUSC 2022 e recibirá un vale de 100 € para canxear por material deportivo. O debuxo será asemade o motivo da tarxeta de Nadal da Fundación Universidade de Santiago.

Manifesto con motivo do Día Internacional pola eliminación da violencia contra as mulleres

[25/11/2021] Co gallo do Día Internacional pola eliminación da violencia contra as mulleres, reproducimos o manifesto da Rede de Unidades de Igualdade de Xénero para a Excelencia Universitaria, subscrito pola USC.

Selección da xefatura do servizo da coordinación do servizo de limpeza. Resolución definitiva

[02/11/2021] Publícanse a resolución definitiva da contratación da xefatura de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela.

Selección da xefatura do servizo da coordinación do servizo de limpeza. Resultados e resolución provisional

[02/11/2021] Publícanse os resultados fase I e fase II e a resolución provisional da persoa candidata seleccionada para a contratación dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela.

Os participantes da última quenda do Verán CampUSC mantiveron senllos encontros co reitor Antonio López e co alcalde de Santiago

[06/09/2021] Nenos e nenas da derradeira das 5 quendas do Verán CampUSC 2021 visitaron este luns o Colexio de San Xerome para manter un encontro co reitor Antonio López e coa vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo Moledo. Os vinte nenos e nenas, distribuídos en dous grupos de dez, acompañados polo xerente da Fundación USC, Óscar Hermida, e a vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos da USC, Mar Lorenzo, foron asemade recibidos polo alcalde da cidade, Xosé Sánchez Bugallo.

Convocatoria para a selección dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza

[30/08/2021] Convocatoria da Fundación USC para a selección dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela. A data límite para presentar a documentación é o día 9 de setembro de 2021

Programación da 5.ª quenda do Verán CampUSC 2021

[27/08/2021] Publícase a programación da quinta quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 1 e o 8 de setembro de 2021.

Verán CampUSC 2021. Prazas cubertas na 5.ª quenda para nenos e nenas nacidos/as entre 2008 e 2017

[23/07/2021] Xa non quedan prazas dispoñibles na 5.ª quenda do Verán CampUSC para nenos e nenas nacidos/as entre 2008 e 2017.

IX Concurso de postais de nadal da Fundación Universidade de Santiago de Compostela

Data límite de envío de orixinais: 10 de decembro de 2021

Verán CampUSC 2021

Do 23 xuño ao 30 de xullo e do 1 ao 7 de setembro de 2021

Proximamente se incluirán novos eventos

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.