Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Visita da concelleira de Santiago, Marta Lois, e da vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, María do Mar Lorenzo, ao Verán Campus

[16/07/2018] A Concelleira de Igualdade, Desenvolvemento Económico e Turismo, Marta Lois, e a Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos da USC, María do Mar Lorenzo, xunto co Xerente da Fundación, Óscar Hermida, visitaron hoxe aos integrantes da terceira quenda do Verán CampUSC 2018.

Camiño ao Gaiás: Prazas cubertas na saída do xoves 19 de xullo

[16/07/2018] A prazas da saída de Camiño ao Gaiás do próximo xoves día 19 de xullo xa están cubertas. As solicitudes que se reciban farán parte dunha lista de agarda coa que se cubrirán eventuais baixas.

Finalizou a 2ª quenda do Verán CampUSC cunha festa da escuma

[13/07/2018] Hoxe chegou ao seu cabo a 2ª quenda do Verán CampUSC, na que participaron 100 rapaces e rapazas de entre 3 e 13 anos. Unha festa da escuma puxó fin á quenda que comezou o pasado día 2 de xullo.

Programación da terceira quenda

[12/07/2018] Publícase a programación da terceira quenda do Verán CampUSC que se desenvolverá desde o 16 ao 20 de xullo de 2018.

Camiño ao Gaiás: Prazas cubertas na saída do xoves 12 de xullo

[10/07/2018] A prazas da saída de Camiño ao Gaiás do próximo xoves día 12 de xullo xa están cubertas. As solicitudes que se reciban farán parte dunha lista de agarda coa que se cubrirán eventuais baixas.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>