Inicio > Actualidade > Novas

VII Andaina contra a violencia de xénero "Camiño ao respecto"

[19/11/2019] O vindeiro domingo 24 de novembro vaise celebrar a VII Andaina contra a violencia de xénero "Camiño ao respecto". A andaina sairá ás 11.00 h. do Monte do Gozo e ten prevista a súa chegada á praza do Obradoiro ás 12.30 h., onde se dará lectura a un manifesto contra a Violencia de Xénero.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[14/11/2019] Tenis e fútbol veterano pautan a axenda deportiva do Club USC cando demedia o mes de novembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Baños de Molgas

[14/11/2019] Dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta de sendeirismo de Baños de Molgas que se realizará o sábado día 16 de novembro.

Competicións do Club USC na fin de semana

[08/11/2019] Haberá competecións sába e domingo de tenis e na xornada sabatina desputarase a sétima xornada da División de Honra de fútbol veterano no que o Club USC se enfronta ao Grúas Elgasa Metal Noia.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/10/2019] Novembro principia cunha axenda deportiva protagonizada polo tenis e a natación.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>