Inicio > Actualidade > Novas

Nova sede da Fundación Universidade de Santiago

[18/01/2021] A Fundación Universidade de Santiago trasladou a súa sede desde o edificio de FEUGA ao Edificio Emprendia, na planta primeira S1, no Campus Vida.

Bo nadal e feliz aninovo

[30/12/2020] O Padroado e o persoal da Fundación USC queremos desexarlles aos usuarios e usuarias das nosas actividades e aos nosos colaboradores o mellor nadal e que o aninovo chegue ateigado de ledicias, unha vida máis saudable e éxitos deportivos.

Alicia López, gañadora do VIII Concurso de Postais de Nadal, recolleu o seu premio

[29/12/2020] No día de hoxe, fíxoselle entrega do premio do VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago a Alicia López Fraile. O galardón consiste nunha praza gratuíta no Verán CampUSC 2021 e nun vale por valor de 100 € que poderá canxearse por material deportivo.

Priscila Sánchez Vidal, atleta do Club USC, campioa galega de salto triplo

[22/12/2020] Priscila Sánchez Vidal gañou o ouro no Campionato de Galicia de Atletismo sub 10 - sub 12 - sub 14 celebrado a pasada fin de semana. A atleta do Club USC, adestrada por Juan José Pazos Valiño e Manuel Vigo Otero, acadou a mellor marca do campionato na proba de salto triplo, superando en máis de 70 cm a súa anterior marca.

Alicia López Fraile gaña o VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago

[17/12/2020] O xurado do VIII Concurso de Postais de Nadal acordou premiar o debuxo de Alicia López Fraile, de 7 anos. A gañadora contará cunha praza gratuíta no Verán CampUSC 2021 e recibirá un vale de 100 € para canxear por material deportivo. O debuxo será asemade o motivo da tarxeta de Nadal da Fundación Universidade de Santiago.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>