Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[17/10/2019] Fútbol de veteranos, tenis e natación protagonizan as citas deportivas do Club USC na terceira fin de semana de outubro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín

[07/10/2019] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín que se realizará o próximo sábado 12 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC

[03/10/2019] Nesta primeira fin de semana de outubro, o tenis ten un innegable protagonismo na axenda deportiva do Club USC, ademais o fútbol veterano e o atletismo teñen dúas importantes citas na xornada sabatina.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[27/09/2019] Tenis e fútbol veterano mandan na axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana do mes de setembro.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio

[25/09/2019] Están dispoñibles para ser consultados e descargados o track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio que se realizará o próximo sábado día 28 de setembro.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>