Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Atletismo: O club USC na Gala Circuíto Deputación e no Campionato de Galicia Sub 16 en Pista Cuberta

[09/03/2020] O Pazo de Mariñán (Abegondo) acolleu, o venres 6, a Gala do VII Circuíto de Carreiras da Deputación da Coruña na que a atleta do club USC Lucía Taboada Codesido recibiu o galardón como gañadora femenina da categoría sub 10 (benxamín). Ademais o sábado 7 desputouse, na pista cuberta de Expourense, o Campionato de Galicia Sub 16.

Competicións do Club USC

[06/03/2020] Esta fin de semana, o Club USC ten citas co fútbol veterano, o xadrez, o tenis e a natación.

Seis combinados da USC nos Campionatos Galegos Universitarios de Deportes Colectivos

[06/03/2020] Onte, xoves 5 de marzo, celebrouse en Pontevedra o XXIII Campionato Galego Universitario de Deportes Colectivos entre as universidades de Vigo, A Coruña e Santiago de Compostela con competicións nas categorías masculinas e femininas de baloncesto, balonmán, fútbol, fútbol sala, rugbi 7 e voleibol para decidir quen vai representar a Galicia na fase final do Campionato de España Universitario. Competiron un total de 35 equipos formados por 500 alumnos e alumnas das tres universidades galegas.

Competicións do Club USC na fin de semana

[27/02/2020] Na fin de semana de tránsito de febreiro a marzo, o Club USC suma citas de competición co fútbol, o xadrez e o tenis.

Competicións do Club USC na fin de semana

[21/02/2020] O XXXI Campionato de Galicia Máster de Atletismo en Pista Cuberta e a terceira xornada da Liga Galega Máster de Natación compoñen a axenda de competicións do Club USC na fin de semana do domingo de Entroido.