Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[19/09/2019] O fútbol veterano e mais o tenis protagonizan a axenda deportiva do Club USC na penúltima fin de semana de setembro.

Recepción da última quenda participantes do Verán Campus 2019 no Reitorado e no Concello

[03/09/2019] O reitor da USC, Antonio López, e a vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo, mantiveron un encontro cos nenos e nenas do Verán CampUSC da Fundación USC Deportiva que tamén foron recibidos no Concello pola concelleira de Educación, Mocidade, Igualdade e Políticas Lingüísticas, Noa Díaz, e os voceiros dos distintos grupos municipais.

Programacións da quinta quenda do Verán CampUSC 2019

[28/08/2019] Publicadas as programacións da quinta quenda do Verán CampUSC 2019.

A Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, a concelleira de Igualdade do Concello de Santiago de Compostela e o xerente da Fundación USC Deportiva visitan a cuarta quenda do Verán CampUSC

[23/07/2019] Os nenos e nenas da cuarta quenda recibiron hoxe a visita de Mar Lorenzo Moledo, Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva; Noa Díaz Varela, concelleira de Igualdade do Concello de Santiago de Compostela; e Óscar Hermida Otero, xerente da Fundación USC Deportiva; representantes das tres entidades que colaboran no programa Verán CampUSC 2019. A xornada de hoxe, ademais, acolleu diversas actividades deportivas (esgrima, acrosport), teatrais e un obradoiro de acuoloxía.

Programacións da cuarta quenda do Verán CampUSC 2019

[19/07/2019] Publicadas as programacións da cuarta quenda do Verán CampUSC 2019.