Inicio > Actualidade > Novas

Programacións da terceira quenda do Verán CampUSC 2019

[10/07/2019] Publícanse as programacións da terceira quenda do Verán CampUSC 2019.

Natación: Campionato Galego Absoluto de Verán

[05/07/2019] Dez nadadores e nadadoras do club USC participan no Campionato Galego Absoluto de Natación de Verán que iniciou o pasado xoves 4 de xullo e que remata o vindeiro domingo 7. Pontevedra é a cidade anfitrioa do Campionato que se está a desenvolver na piscina Rías do Sur.

Segunda Story Time no Verán CampUSC

[04/07/2019] As últimas horas da mañá do pasado mércores estiveron amenizadas pola academia Kids & Us que puxo en escena a segunda Story Time da presente edición do Verán Campus, unha pequena representación teatral en inglés para os cativos e cativas dos grupos 3 e 4 da segunda quenda

Track GPS e mapas das camiñadas de montaña polas terras de Sanabria

[04/07/2019] Xa están dispoñibles os track GPS e mapas das camiñadas de montaña polas terras de Sanabria para ascender ao Gencional e Pena Trevinca.

Programacións da segunda quenda do Verán CampUSC 2019

[27/06/2019] Publícanse as programacións da segunda quenda do Verán CampUSC 2019.