Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC

[25/10/2019] Os campionatos galegos por equipos de tenis e a sexta xornada da División de Honra do fútbol veterano pautan a axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana de outubro.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta da fraga da Marronda.

[24/10/2019] Dispońibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta da fraga da Marronda que se realizará o sábado 26 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[17/10/2019] Fútbol de veteranos, tenis e natación protagonizan as citas deportivas do Club USC na terceira fin de semana de outubro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín

[07/10/2019] Dispońible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín que se realizará o próximo sábado 12 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC

[03/10/2019] Nesta primeira fin de semana de outubro, o tenis ten un innegable protagonismo na axenda deportiva do Club USC, ademais o fútbol veterano e o atletismo teńen dúas importantes citas na xornada sabatina.