Inicio > Actualidade > Novas

USC, prata e bronce no Campionato de España Absoluto de Judo Sector Oeste

[22/02/2011] Daniel González Jorge (-73 kg) e Ana Mª García Esmorís (-70 kg) foron bronce e prata respectivamente no Campionato de España Absoluto de Judo Sector Oeste, celebrado en Lugo o sábado 19 de febreiro. González Jorge, actual campión de España Junior, conseguíu o bronce e Ana García Esmorís repite final coa compañeira de selección, Sara González.

9 atletas da USC clasifícanse na Proba do Caramiñal para o Campionato Galego de Campos A Través Escolar

[21/02/2011] O pasado sábado 19 de febreiro disputouse no circuito da Praia de Cabío en A Pobra o Campionato Provincial de Campo a Través Escolar organizado pola Secretaría Xeral para o Deporte. O balance do clube USC foi magnífico: dos 16 atletas clasificados nas Fases Previas, 9 acadaron a clasificación para o Campionato Galego.

Competicións deportivas da fin de semana

[18/02/2011] Os deportistas da USC participan, o sábado, nas primeira proba da Liga Galega de Orientación en Pontevedra, no Campionato de España Absoluto de Judo, na cuarta xornada da Liga xuvenil e alevín de natación e na sétima rolda da Liga Galega de Xadrez. O domingo é día para o tenis no Campionato Galego por Equipos Veteráns.

Sábado 19: primeira proba da Liga Galega de Orientación

[16/02/2011] O sábado 19 de febreiro terá lugar a primeira proba da Liga Galega de Orientación desta tempada en Monte Escusa (Pontevedra). Na proba está previsto facer a entrega de trofeos da Liga Galega 2010. Recibiranos os tres primeiros clubs e corredores de cada categoría.

Xadrez: Sexta Rolda

[15/02/2011] A sexta rolda da liga galega de xadrez, disputada o sábado 12 de febreiro, foi unha boa xornada para o catro equipos universitarios que lograron tres vitorias e un empate. USC gañou na división de honra, USC Xuvenil empatou na Primeira División e na terceira rexistráronse dúas contundentes vitorias a cargo de USC Compostela e Escola USC.