Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Resultados da fase I e II, resultados finais e resolución do proceso de contratación de persoal por parte da Fundación USC Deportiva

[28/12/2017] Publícanse os resultados da fase I e II, os resultados finais e a resolución provisoria do proceso de selección para a contratación dun/ha coordinador/a e monitor/a con especialidade en taekwondo pola Fundación USC Deportiva

Competicións do Club USC

[27/12/2017] O Club USC despide o ano con citas deportivas coa natación e o atletismo.

Cartafol do V Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

[27/12/2017] Publicamos o cartafol con todas as obras plásticas que se presentaron ao V Concurso de Postais de Nadal que promove a Fundación USC Deportiva. O debuxo gañador nesta quinta edición do Concurso é obra de Candela Martínez Marcos, de 7 anos de idade.

Listaxe definitiva de persoas admitidas no proceso de selección para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva e convocatoria do proceso selectivo (Horarios, datas e lugar de realización das entrevistas personais.

[22/12/2017] Faise pública a listaxe definitiva de persoas admitidas no proceso de selección para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun/ha coordinador/a e monitor/a con especialidade en taekwondo e a convocatoria de entrevistas personais da Fase II do proceso (horarios, datas e lugar de realización).

Candela Martínez rebibe o premio do V Concurso de Postais de Nadal

[22/12/2017] Na mañá de hoxe, venres 22, Candela Martínez Marcos, de 7 anos de idade, recibiu de mans de Óscar Hermida, xerente da Fundación USC Deportiva, o premio do V Concurso de Postais de Nadal.