Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[15/03/2019] Atletismo, fútbol veterano, xadrez, tenis e natación acaparan a atención deportiva do Club USC na fin de semana.

Competicións do Club USC na fin de semana

[07/03/2019] A axenda deportiva do Club ten sinaladas citas co fútbol veterano, o xadrez e o tenis e, de xeito destacado, co atletismo e as convocatorias do XLI Campionato de España Sub-18 en pista cuberta en Valencia e o XXX Campionato de España Máster en pista cuberta que se celebra esta fin de semana en Ourense.

Mapa, MIDE e track GPS da ruta da castaña e do mel en Pobra do Brollón.

[07/03/2019] Dispoñible o mapa, MIDE e track GPS da ruta da castaña e do mel en Pobra do Brollón que se realizará o sábado 9 de maio.

Axenda deportiva do Club USC

[01/03/2019] O XXX Campionato de Galicia Máster de Pista Cuberta en Ourense é a cita deportiva máis destacada na axenda do Club USC na fin de semana de Entroido.

Atletismo. Fin de semana dos Campionatos de Galicia

[26/02/2019] A pasada fin de semana disputáronse os Campionatos de Galicia sub 10, sub 12, sub 14, sub 18 e sub 20 na pista cuberta de Ourense (Expourense) que achegou un balance moi positivo para o Club USC.