Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[14/06/2019] Tenis e natación ordenan a axenda deportiva do Club USC na terceira fin de semana de xuño.

O sábado 8 de xuño celebrarase o Holi Gaiás 2019

[07/06/2019] O sábado 8 de xuño, a partir das 12 horas, vaise celebrar o Holi Gaiás 2019. Unha excelente ocasión para participar nunha actividade saudable, ateigada de cor e música na que, asemade, poderás gustar dos espazos verdes da Cidade da Cultura como o Bosque de Galicia e o Xardín do Teatro. Unha actividade da que é colaboradora a Fundación USC Deportiva.

Competicións do Club USC na fin de semana

[03/06/2019] Natación, atletismo e tenis achegan as principais citas deportivas do Club USC na fin de semana.

Competicións do Club USC da fin de semana

[31/05/2019] A primeira fin de semana de xuño convoca aos deportistas do CLUB USC no campionato galego Sub-10 de atletismo, na terceira xornada do Circuíto ADAN de natación e mais nos campionatos galegos por equipos de tenis.

Brillante participación dos atletas do Club USC no Campionato Provincial da Coruña

[29/05/2019] Os atletas do Club USC asinan un balance moi positivo no Campionato Provincial da Coruña individual na categoría infantil e no de probas combinadas das categorías benxamín e alevín que se celebrou o pasado domingo 26 de maio en Ferrol.