Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[27/09/2019] Tenis e fútbol veterano mandan na axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana do mes de setembro.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio

[25/09/2019] Están dispoñibles para ser consultados e descargados o track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio que se realizará o próximo sábado día 28 de setembro.

Competicións do Club USC na fin de semana

[19/09/2019] O fútbol veterano e mais o tenis protagonizan a axenda deportiva do Club USC na penúltima fin de semana de setembro.

Recepción da última quenda participantes do Verán Campus 2019 no Reitorado e no Concello

[03/09/2019] O reitor da USC, Antonio López, e a vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo, mantiveron un encontro cos nenos e nenas do Verán CampUSC da Fundación USC Deportiva que tamén foron recibidos no Concello pola concelleira de Educación, Mocidade, Igualdade e Políticas Lingüísticas, Noa Díaz, e os voceiros dos distintos grupos municipais.

Programacións da quinta quenda do Verán CampUSC 2019

[28/08/2019] Publicadas as programacións da quinta quenda do Verán CampUSC 2019.