Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS da actividade de verán no País Vasco

[23/07/2018] Publícanse os track GPS da actividade de verán no País Vasco.

Competicións do Club USC na fin de semana

[20/07/2018] A axenda do Club USC está presidida pola participación no Campionato Galego de Natación Absoluto, Junior e Infantil de Verán que se celebra en Pontevedra desde o xoves 19 de xullo.

Programación da cuarta quenda

[19/07/2018] Publícase a programación da cuarta quenda do Verán CampUSC que se desenvolverá desde o 23 ao 31 de xullo de 2018.

Visita da concelleira de Santiago, Marta Lois, e da vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, María do Mar Lorenzo, ao Verán Campus

[16/07/2018] A Concelleira de Igualdade, Desenvolvemento Económico e Turismo, Marta Lois, e a Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos da USC, María do Mar Lorenzo, xunto co Xerente da Fundación, Óscar Hermida, visitaron hoxe aos integrantes da terceira quenda do Verán CampUSC 2018.

Camiño ao Gaiás: Prazas cubertas na saída do xoves 19 de xullo

[16/07/2018] A prazas da saída de Camiño ao Gaiás do próximo xoves día 19 de xullo xa están cubertas. As solicitudes que se reciban farán parte dunha lista de agarda coa que se cubrirán eventuais baixas.