Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[03/12/2018] Publícase a listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Competicións do Club USC

[30/11/2018] A axenda deportiva do Club USC da primeira fin de semana de decembro está dominada polo fútbol e o tenis de veteranos e mais a natación que celebra a primeira xornada do Circuíto ADAN.

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

[28/11/2018] Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas pola Fundación USC Deportiva.

Competicións deportivas do Club USC

[22/11/2018] A triade fútbol, tenis e natación domina a axenda deportiva do Club USC no último fin de semana de novembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia

[22/11/2018] Dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia que se realizará o próximo sábado 24 de novembro.