Inicio > Actualidade > Novas

Novas

A Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, a concelleira de Igualdade do Concello de Santiago de Compostela e o xerente da Fundación USC Deportiva visitan a cuarta quenda do Verán CampUSC

[23/07/2019] Os nenos e nenas da cuarta quenda recibiron hoxe a visita de Mar Lorenzo Moledo, Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva; Noa Díaz Varela, concelleira de Igualdade do Concello de Santiago de Compostela; e Óscar Hermida Otero, xerente da Fundación USC Deportiva; representantes das tres entidades que colaboran no programa Verán CampUSC 2019. A xornada de hoxe, ademais, acolleu diversas actividades deportivas (esgrima, acrosport), teatrais e un obradoiro de acuoloxía.

Programacións da cuarta quenda do Verán CampUSC 2019

[19/07/2019] Publicadas as programacións da cuarta quenda do Verán CampUSC 2019.

Track GPS e mapa da ruta do Candán

[12/07/2019] Publícase o mapa e o track GPS da ruta do Candán que se realizará o próximo sábado día 13 de xullo.

Programacións da terceira quenda do Verán CampUSC 2019

[10/07/2019] Publícanse as programacións da terceira quenda do Verán CampUSC 2019.

Natación: Campionato Galego Absoluto de Verán

[05/07/2019] Dez nadadores e nadadoras do club USC participan no Campionato Galego Absoluto de Natación de Verán que iniciou o pasado xoves 4 de xullo e que remata o vindeiro domingo 7. Pontevedra é a cidade anfitrioa do Campionato que se está a desenvolver na piscina Rías do Sur.