Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Convocatoria para a contratación de personal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[20/11/2018] A Fundación USC Deportiva convoca un posto de traballo como Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Fundación USC Deportiva. En negro, contra as violencias

[19/11/2018] A Fundación USC Deportiva fai parte da campaña «En negro, contra as violencias», que na edición de 2018 suma o apoio milleiros establecementos comerciais e entidades sociais e 102 concellos galegos, que aspiran a situar a loita contra a violencia machista como prioridade das políticas públicas.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/11/2018] Fútbol, natación e tenis reclaman o seu protagonismo na axenda de competicións do Club USC cando novembro chega ao seu ecuador.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de montaña ao cumio do Oribio

[16/11/2018] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de montaña ao cumio do Oribio que se realizará mañá, sábado 17.

Competicións do Club USC na segunda fin de semana de novembro

[08/11/2018] Na segunda fin de semana de novembro