Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[21/02/2020] O XXXI Campionato de Galicia Máster de Atletismo en Pista Cuberta e a terceira xornada da Liga Galega Máster de Natación compoñen a axenda de competicións do Club USC na fin de semana do domingo de Entroido.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta Boborás-Brués

[21/02/2020] Dispoñibles os track GPS, MIDE e mapa da ruta Boborás-Brués que se desenvolverá o sábado 22 de febreiro.

Campionato de Galicia de Campo a través Escolar 2020

[17/02/2020] O pasado sábado desputouse en Portas (Pontevedra) o Campionato Galego Escolar para clubes federados que organizaba a Secretaría Xeral para o Deporte a través do seu programa Xogos Deportivos Galegos (XOGADE) co control técnico da Federación Galega de Atletismo.

Competicións do Club USC na fin de semana

[14/02/2020] Atletismo, fútbol, xadrez e dobre xornada de tenis compoñen a axenda de competicións do Club USC cando febreiro chega ao seu ecuador.

Competicións do Club USC

[06/02/2020] O venres 7 comeza a Copa Galega Senior de Natación que ocupa un lugar destacado na axenda deportiva do Club USC na fin de semana que acolle ademais relevantes competicións de fútbol veterano, tenis, xadrez e atletismo.