Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[13/12/2019] A fase comarcal do campo a través escolar en Santiago de Compostela e o partido que enfronta ao Clud USC co Bar Novais Portomouro son os eventos máis destacados da fin de semana.

A Fundación USC Deportiva na II Feira da Innovación da USC

[03/12/2019] Os pasados 27 e 28 de novembro celebrouse a Feira de Innovación da USC na Cidade da Cultura. A Fundación USC Deportiva colaborou na organización da Feira achegando persoal técnico deportivo que dinamizou as pausas entre as sesións con actividades de zumba, autodefensa e tai chi, entre outras actividades.

Competicións do Club USC na fin de semana

[28/11/2019] Atletismo, fútbol veterano e natación na xornada do sábado e o tenis, o domingo, compońen o calendario de competicións do Club USC.

25-N. Pola Igualdade e contra a Violencia de Xénero

[25/11/2019] A Fundación USC Deportiva fai seu o chamamento do 25 de novembro, Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra as Mulleres, para denunciar a persistencia e as novas formas de violencia machista e esixir que a erradicación da violencia de xénero pase a ser prioritaria nas axendas políticas, económicas e sociais.

Competicións do Club USC na fin de semana.

[22/11/2019] Tenis, natación e fútbol na axenda deportiva do Club USC da fin de semana.