Inicio > Actualidade > Novas

Axenda de competición do Club USC

[22/02/2019] A última fin de semana de febreiro inclúe importantes citas deportivas co atletismo, a natación, o fútbol veterano, o xadrez e mais o tenis.

Axenda deportiva do Club USC

[15/02/2019] Citas deportivas co atletismo, o fútbol veterano, o tenis, o xadrez e a natación na fin de semana que sinala o ecuador do mes de febreiro.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[08/02/2019] Atletismo, tenis, xadrez e fútbol de veteranos repártense o protagonismo na axenda deportiva do Club USC.

Nove atletas do Clube USC participan no Campionato Provincial Escolar

[04/02/2019] O pasado sábado desputouse nas instalacións de A Malata en Ferrol o Campionato Provincial de Campo a través escolar para clubes federados no que os nove atletas do clube USC que participaron asinaron unha notable actuación.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/01/2019] Intensa axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de febreiro con citas co atletismo, o tenis, o fútbol de veteranos e o xadrez.