Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[25/01/2019] Fútbol, natación, tenis e xadrez pautan a axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana de xaneiro.

Tracks GPS, mapas e MIDE das andainas do sábado 26 e o luns 28 de xaneiro

[25/01/2019] Dispońibles os racks GPS, mapas e MIDE da andaina do sábado 26 polas fragas de Trabada e mais a do luns 28 de xaneiro pola fervenza de Augacaída.

Mapa, MIDE e track GPS da ruta de Corrubedo

[18/01/2019] Dispońible o mapa, o MIDE e o track GPS da ruta de Corrubedo que se realizará o sábado 19 de xaneiro.

Cos nosos mellores desexos, feliz aninovo e un ventureiro 2019

[27/12/2018] O Padroado e o persoal da Fundación USC Deportiva desexámoslles aos usuarios e usuarias das nosas actividades e colaboradoras unhas felices festas e un novo ano ateigado de ledicias e éxitos deportivos.

Guillermo Martínez Marcos recolleu o premio do VI Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

[27/12/2018] O xoves 14 de decembro, o xurado do VI Concurso de Postais de Nadal da USC declarou gańador o debuxo de Guillermo Martínez Marcos, de 4 anos de idade. O premio consiste nunha praza no Verán CampUSC 2019 e un vale de 100 € para canxear en material deportivo.