Inicio > Actualidade > Novas

Segunda Story Time no Verán CampUSC

[04/07/2019] As últimas horas da mañá do pasado mércores estiveron amenizadas pola academia Kids & Us que puxo en escena a segunda Story Time da presente edición do Verán Campus, unha pequena representación teatral en inglés para os cativos e cativas dos grupos 3 e 4 da segunda quenda

Track GPS e mapas das camiñadas de montaña polas terras de Sanabria

[04/07/2019] Xa están dispoñibles os track GPS e mapas das camiñadas de montaña polas terras de Sanabria para ascender ao Gencional e Pena Trevinca.

Programacións da segunda quenda do Verán CampUSC 2019

[27/06/2019] Publícanse as programacións da segunda quenda do Verán CampUSC 2019.

Story Time no Verán CampUSC

[27/06/2019] Os rapaces máis cativos do Verán CampUSC poideron disfrutar onte dunha Story Time, unha pequena representación teatral en inglés, posta en escena impartida pola academia Kids & Us. A experiencia repetirase na segunda quenda.

Comezou a súa andaina o Verán CampUSC 2019

[24/06/2019] Hoxe comezou a décimo primeira edición do Verán CampUSC que acollerá actividades deportivas, culturais, socioeducativas e de lecer entre o 24 de xuño e o 31 de xullo e desde o 2 ao 10 de setembro. A primeira quenda, segunda, terceira e quinta teñen as súas prazas cubertas pero aínda hai prazas dispoñibles para 4ª que se desenvolverá entre o 22 e o 31 xullo.