Inicio > Actualidade > Novas

Taekwondo. Concentración para o vindeiro Campionato Universitario

[27/02/2018] O pasado sábado 24 de febreiro, na Sala de Artes Marciais da USC, tivo lugar a concentración preparatoria do Campionato de España Universitario de Taekwondo que se vai celebrar na Universidade Católica de Murcia (UCAM) os próximos 18 e 19 de maio.

Convocatoria para a formación dunha bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta

[23/02/2018] A Fundación USC Deportiva procede a convocar unha bolsa de traballo para realizar posibles contratacións temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta.

Competicións do Club USC na fin de semana

[23/02/2018] A axenda do Club USC da última fin de semana de febreiro sinala destacadas citas deportivas co atletismo, o xadrez e o fútbol de veteranos.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Seixo

[21/02/2018] Xa están dispoñibles o Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Seixo (Cerdedo) que se vai realizar o próximo sábado día 24 de febreiro.

Competicións do Club USC

[16/02/2018] A axenda deportiva do Club USC na fin de semana estará protagonizada polo tenis, o xadrez e mais o fútbol de veteranos.