Inicio > Actualidade > Novas

Xose Luis Otero Cepeda proclámase Campión de Galicia Máster M65 na Pobra

[03/02/2020] A pasada fin de semana desputáronse os Campionatos Provinciais de Campo a Través Escolar para clubes federados de XOGADE e o Campionato de Galicia Máster de Campo a Través. Otero Cepeda foi ouro no Galicia Máster M 65 e Veiga Iglesias prata na categoría M 50. Debris e Demeku Paniagua Rodríguez, pola súa parte, acadaron a clasificación para o Campionato de Galicia Escolar.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/01/2020] Na primeira fin de semana de febreiro, o Club USC ten citas de competición de atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez.

Competicións do Club USC na fin de semana

[24/01/2020] Xaneiro despídese cunha intensa axenda deportiva na que o Club USC ten citas co fútbol veterano, coa natacións, co tenis e mais co xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Esgos - Río Grañal

[24/01/2020] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de Esgos - Río Grañal que se realizará o sábado 25 de xaneiro.

Natación: Cinco medallas do Club USC no Campionato Galego Máster de Inverno

[21/01/2020] O Club USC callou unha excelente participación no Campionato Galego Máster de Inverno celebrado os pasados 18 e 19 de xaneiro na piscina de Frigsa, en Lugo. Á parte parte de mellorar ás súas propias marcas, as nadadoras e nadadores do Club USC sumaron 5 medallas: dúas de ouro e tres de prata.