Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[15/12/2017] Tenis e fútbol de veteranos compońen a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra do Candán - Xobra

[14/12/2017] Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra do Candán-Xobra que se realizará o sábado 16 de decembro.

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva

[13/12/2017] Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva.

Atletismo. Exitosa participación do Club USC na xornada de Campo a Través Xogade

[13/12/2017] Destacadísima participación dos e das atletas do Club USC na xornada de Campo a Través XOGADE que se celebrou o pasado sábado 2 de decembro que permitirá os equipos benxamín masculino e feminino e alevín feminino, xunto con Adrián de La Fuente en alevín masculino, participen na fase zonal do próximo 20 de xaneiro no parque Eugenio Granell de Santiago.

Competicións do Club USC na fin de semana

[07/12/2017] Na axenda do Club USC para esta fin de semana está a segunda xornada do circuíto da Asociación de Amigos da Natación (ADAN) que se celebra en Carballo de Bergantińos o próximo sábado 3.