Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Circuíto Galego de Augas Abertas: Capelli e Sotelo, do Club USC, suben ao podio da IV Travesía Encoro Os Peares

[12/06/2018] Máis dun cento de nadadores participaron na IV Travesía Encoro Os Peares, organizada polo Club Natación Escualos o pasado 10 de xuño, con distintos percorridos: 300 m na competición infantil, 1.000 m na popular "Trofeo Campus da Auga" e 3.000 m na proba do Circuíto Galego de Aguas Abiertas "Trofeo Peares Inmersión Ligüistica" na que dous membros do Club USC subiron ao podio: Valentina Capelli na categoría Máster 1 e Diego Sotelo (USC) en Máster 2.

Competicións do Club USC na fin de semana

[08/06/2018] O atletismo e o tenis protagonizan a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta do monte Pindo

[08/06/2018] Están xa dispoñibles o track GPS, o mapa e o MIDE da ruta do monte Pindo que se realizará mañá sábado 9 de xuño.

Prazas cubertas na 2ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[05/06/2018] Xa non é posible inscribirse na 2ª nin 5ª quenda ao estar cubertas as cen prazas ofertadas.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/05/2018] Axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de xuño.