Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, MIDE e Mapa da ruta do alto da Farria

[15/02/2018] Xa están dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da ruta do alto da Farria (Xunqueira de Ambia) que se realizará o sábado 17 de febreiro.

Competicións deportivas da fin de semana

[09/02/2018] O XXXII Campionato de Galicia Máster de Campo a Través que se celebra en Cabanas é a cita fundamental da fin de semana de Antroido.

Competicións do Club USC na fin de semana

[01/02/2018] Intensa axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de febreiro con importantes citas para o atletismo, o tenis e o xadrez.

Competicións do Club USC na fin de semana

[26/01/2018] Atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez reclaman o seu protagonismo na axenda deportiva da última fin de semana de xaneiro.

Tracks GPS, mapa e MIDE do Camiño dos Faros (Muxía - Cabo Touriñán)

[25/01/2018] Xa están dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa do Tracks GPS, mapa e MIDE do Camiño dos Faros (Muxía - Cabo Touriñán) que se realizará o sábado 27 de xaneiro.