Inicio > Actualidade > Novas

Competicións da fin de semana

[13/12/2018] Axenda deportiva do Club USC con importante citas de atletismo, natación, fútbol e tenis veterano.

[10/12/2018] Faise pública a listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas e tamén a convocatoria das entrevistas personais da Fase II do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

19 de decembro: Xantar de Nadal do grupo de senderismo da USC

[07/12/2018] O xantar de Nadal do grupo de senderismo da USC celebrarase o próximo mércores 19 de decembro no Mesón O’42 (Rúa do Franco, 42), cun prezo de 25 €. O pago e inscrición haino que realizar no restaurante antes do 17 de decembro.

Listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[03/12/2018] Publícase a listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Competicións do Club USC

[30/11/2018] A axenda deportiva do Club USC da primeira fin de semana de decembro está dominada polo fútbol e o tenis de veteranos e mais a natación que celebra a primeira xornada do Circuíto ADAN.