Visita da concelleira de Santiago, Marta Lois, e da vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, María do Mar Lorenzo, ao Verán Campus

[16/07/2018] A Concelleira de Igualdade, Desenvolvemento Económico e Turismo, Marta Lois, e a Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos da USC, María do Mar Lorenzo, xunto co Xerente da Fundación, Óscar Hermida, visitaron hoxe aos integrantes da terceira quenda do Verán CampUSC 2018.

Camiño ao Gaiás: Prazas cubertas na saída do xoves 19 de xullo

[16/07/2018] A prazas da saída de Camiño ao Gaiás do próximo xoves día 19 de xullo xa están cubertas. As solicitudes que se reciban farán parte dunha lista de agarda coa que se cubrirán eventuais baixas.

Finalizou a 2ª quenda do Verán CampUSC cunha festa da escuma

[13/07/2018] Hoxe chegou ao seu cabo a 2ª quenda do Verán CampUSC, na que participaron 100 rapaces e rapazas de entre 3 e 13 anos. Unha festa da escuma puxó fin á quenda que comezou o pasado día 2 de xullo.

Programación da terceira quenda

[12/07/2018] Publícase a programación da terceira quenda do Verán CampUSC que se desenvolverá desde o 16 ao 20 de xullo de 2018.

Camiño ao Gaiás: Prazas cubertas na saída do xoves 12 de xullo

[10/07/2018] A prazas da saída de Camiño ao Gaiás do próximo xoves día 12 de xullo xa están cubertas. As solicitudes que se reciban farán parte dunha lista de agarda coa que se cubrirán eventuais baixas.

Xadrez: Diego Cacheiro e Eduardo Cabanas o Campionato de España Sub-10

[09/07/2018] Entre os días 2 e 7 de xullo celebrouse en Salobreña (Granada) o Campionato de España Sub-10 de xadrez, no que participaron 175 xogadores, entre eles, dous participantes do Club USC, Diego Cacheiro, actual subcampión galego na categoría, e Eduardo Cabanas, que quedaron, respectivamente, no posto 10º e 88º da clasificación.

Verán CampUSC: circuíto de duatlón co Club de Triatlón Arcade Inforhouse

[06/07/2018] O Verán CampUSC 2018 acolleu unha sesión de duatlón, organizada en colaboración do Club de Triatlón Arcade Inforhouse, na que participaron rapazas e rapaces maiores de sete anos. O circuíto de duatlón desenvolveuse na praza Rodríguez Cadarso no Campus Vida.

Prazas cubertas na 3ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[04/07/2018] Xa non é posible inscribirse na 3ª nin 5ª quenda ao estar cubertas as cen prazas ofertadas. Lembramos que está aberto o prazo de inscrición na 4ª quenda ata completar as prazas dispoñibles, que se van cubrindo por rigorosa orde de inscrición.

Calidade docente e altísima participación na Xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas

[02/07/2018] O domingo 1 de xullo finalizaron as Xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas que facían parte dos Cursos de Verán da USC. O curso organizado pola Fundación USC Deportiva contou co colaboración do Concello de As Pontes e sumou 30 alumnos e 9 relatores. Durante 3 xornadas, o Curso de Verán converteuse nun espazo de ricaz convivencia entre xestores deportivos de toda Galicia que destacaron, na súa avaliación, a calidade dos relatores que dinamizaron as sesións achegando coñecementos expertos e estimularon unha activa participación dos asistentes.

Inauguración do Curso de Verán da USC «Organización e xestión de entidades deportivas»

[29/06/2018] Hoxe comezou o Curso de Verán «Organización e xestión de entidades deportivas» no participan 30 alumnos e que se desenvolverá ata o domingo 1 de xullo nas instalacións da Casa Dopeso no Concello das Pontes de García Rodríguez. A inauguración das xornadas correu a cargo do concelleiro de Deportes das Pontes, Jesús Tembrás, María do Mar Lorenzo Moledo, vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, e de Óscar Hermida, xerente da Fundación USC Deportiva.

Camiño ao Gaiás

Xullo (5, 12, 19 e 26), agosto (2, 9, 16, 23 e 30) e setembro (6 e 13)

Verán CampUSC 2018

22-29 de xuño, 2-31 de xullo e 3-7 de setembro.

Proximamente se incluirán novos eventos

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.