Comeza a quinta quenda do Verán Campus USC

[31/08/2020] O martes 1 de setembro principia a derradeira quenda da edición de 2020 do Verán CampUSC que finalizará o mércores 9 de setembro. Nas catro quendas previas do Verán CampUSC, entre o 22 de xuño e o 31 de xullo, 259 nenos e nenas participaron nun completo programas de actividades deportivas e de lecer, cun réxime de grupos moi reducidos e seguindo un rigoroso protocolo sanitario e hixiénico.

Programacións e organización dos grupos de entrada da quinta quenda do Verán Campus

[29/08/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da quinta do Verán Campus (1 ao 9 de setembro)

Prazas libres na derradeira quenda do Verán CampUSC

[14/08/2020] O vindeiro 1 de setembro comeza a quinta e derradeira quenda do Verán CampUSC 2020 na que aínda quedan prazas libres. O programa de animación deportiva e do lecer conclúe a tirada deste ano o próximo 9 de setembro. Nas catro quendas previas do Verán CampUSC participaron xa 259 nenos e nenas, con actividades con grupos moi reducidos e suxeitas a un rigoroso protocolo sanitario e hixiénico.

Programacións e organización dos grupos de entrada da cuarta quenda do Verán Campus

[24/07/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da cuarta quenda do Verán Campus (27-31 de de xullo)

Visita da Vicerreitora e vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, María do Mar Lorenzo Moledo, e da concelleira Noa Díaz ao Verán CampUSC 2020.

[17/07/2020] A Vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos, María do Mar Lorenzo, e a concelleira de Educación, Mocidade e Igualdade de Santiago, Noa Díaz, visitaron aos nenos e nenas da terceira quenda, acompañadas polo director do Verán CampUSC, Alberto Escudero, e mais por Rocío Bulnes, coordinadora da actividade.

Programacións e organización dos grupos de entrada da terceira quenda do Verán Campus

[10/07/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da segunda quenda do Verán Campus (13-24 de de xullo)

Programacións e organización dos grupos de entrada da segunda quenda do Verán Campus

[29/06/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da segunda quenda do Verán Campus (1-10 de xullo)

Comezou o Verán CampUSC 2020

[22/06/2020] No día de hoxe comezou a súa andaina a primeira quenda do Verán CampUSC 2020 que rematará o vindeiro día 30 de xuño. Participaron 62 rapaces e rapazas, distribuídos en seis grupos, nunha xornada que se desenvolveu con absoluta normalidade e na que houbo tempo para o brilé, o béisbol, o fútbol e o baloncesto; xogos como caza a bandeira ou ás agachadas; e exercicios de salto e velocidade entre outras actividades. Quen se desexe inscribir no Verán CampUSC aínda está a tempo: quedan prazas libres dispoñibles na segunda, terceira, cuarta e quinta quenda.

Programación de actividades da primeira quenda do Verán CampUSC 2020

[18/06/2020] Toda a información sobre a quenda de actividades da primeira quenda.

Actualización dos protocolos e medidas de prevención do Verán CampUSC 2020

[16/06/2020] Faise pública unha actualización actualización dos protocolos e medidas de prevención do Verán CampUSC 2020

VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago

Envío de orixinais: Até o 10 de decembro. Fallo do xurado: 17 de decembro.

Proximamente se incluirán novos eventos

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.