Competicións do Club USC na fin de semana

[15/03/2019] Atletismo, fútbol veterano, xadrez, tenis e natación acaparan a atención deportiva do Club USC na fin de semana.

Competicións do Club USC na fin de semana

[07/03/2019] A axenda deportiva do Club ten sinaladas citas co fútbol veterano, o xadrez e o tenis e, de xeito destacado, co atletismo e as convocatorias do XLI Campionato de España Sub-18 en pista cuberta en Valencia e o XXX Campionato de España Máster en pista cuberta que se celebra esta fin de semana en Ourense.

Mapa, MIDE e track GPS da ruta da castaña e do mel en Pobra do Brollón.

[07/03/2019] Dispoñible o mapa, MIDE e track GPS da ruta da castaña e do mel en Pobra do Brollón que se realizará o sábado 9 de maio.

Axenda deportiva do Club USC

[01/03/2019] O XXX Campionato de Galicia Máster de Pista Cuberta en Ourense é a cita deportiva máis destacada na axenda do Club USC na fin de semana de Entroido.

Atletismo. Fin de semana dos Campionatos de Galicia

[26/02/2019] A pasada fin de semana disputáronse os Campionatos de Galicia sub 10, sub 12, sub 14, sub 18 e sub 20 na pista cuberta de Ourense (Expourense) que achegou un balance moi positivo para o Club USC.

Axenda de competición do Club USC

[22/02/2019] A última fin de semana de febreiro inclúe importantes citas deportivas co atletismo, a natación, o fútbol veterano, o xadrez e mais o tenis.

Axenda deportiva do Club USC

[15/02/2019] Citas deportivas co atletismo, o fútbol veterano, o tenis, o xadrez e a natación na fin de semana que sinala o ecuador do mes de febreiro.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[08/02/2019] Atletismo, tenis, xadrez e fútbol de veteranos repártense o protagonismo na axenda deportiva do Club USC.

Nove atletas do Clube USC participan no Campionato Provincial Escolar

[04/02/2019] O pasado sábado desputouse nas instalacións de A Malata en Ferrol o Campionato Provincial de Campo a través escolar para clubes federados no que os nove atletas do clube USC que participaron asinaron unha notable actuación.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/01/2019] Intensa axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de febreiro con citas co atletismo, o tenis, o fútbol de veteranos e o xadrez.

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.