Inicio > Actividades > Actividades

VII Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

A data límite de recepción dos orixinais será o 9 de decembro de 2019.
O premio consistirá nunha praza no Verán CampUSC 2020 e un vale de 100 € para canxear por material deportivo. Así mesmo, a imaxe gañadora formará parte da tarxeta de Nadal que elaborará para este ano a Fundación USC Deportiva. Poderán participar todos aqueles nenos e nenas nados entre os anos 2007 e 2016 (ambos incluídos).

Rutas de sendeirismo de novembro

A terras de Baños de Molgas acollen a ruta de sendeirismo do mes de novembro.

II Curso Monográfico de Tai Chi e Chi Kung

Sábado 14 de decembro de 2019
O tai chi chuan, comunmente chamado tai chi, é unha antiga arte marcial de orixe chinesa, practicada na actualidade en todos os rincóns do mundo e recoñecida polos seus beneficios para a saúde integral das persoas. Esta arte de perfil psicofísico, ao igual que o Ioga, entre outras disciplinas orientais, chegou a Occidente non só para construír o seu propio contexto, senón tamén para adaptarse á nosa cultura.

V Curso de iniciación á meditación e o mindfulness

Sábado 16 de novembro de 2019
Este seminario está enfocado a todas aquelas persoas que queran achegarse ao mundo da Meditación e do Mindfulness. Os contidos serán principalmente de carácter práctico e resaltarán os beneficios que comportan as técnicas de relaxación e a meditación, como a redución significativa do estrés, a mellora da capacidade de concentración e atención, así como da respiratoria, o fortalecemento das relacións tanto persoais como familiares e sociais ou a sensación de benestar físico e psicolóxico, axudando na recuperación de distintas doenzas.

Actividade de montaña. Peña Rueda. Quirós. Parque Natural de las Ubiñas.

1, 2 e 3 de novembro
Ruta de montaña polo Parque Natural de las Ubiñas, Quirós (Asturias). Saída: venres día 1, ás 07:00, diante da piscina universitaria. Regreso: domingo día 3, ás 21:30 aproximadamente. O prazo de remate das inscrición é o 6 de outubro.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>