Inicio > Actividades > Actividades

Xornada formativa sobre meteoroloxía básica de montaña e organización de saídas

6 de xuño de 2019
Xornada de formación dirixida por Daniel Cacabelos Barral para saber dos fundamentos básicos da meteoroloxía en montaña co obxectivo de poder planificar as súas saídas con maior seguridade.

Rutas de sendeirismo do mes de abril

6 e 24 de abril
Dúas engaiolantes rutas ao redor dos ríos Umia e Lérez compoñen a oferta de roteiros do mes de abril.

Xornada intensiva de Mindfulness-Meditación

6 de abril de 2019
A Fundación USC Deportiva celebrará o día 6 de abril unha xornada intensiva de Mindfulness-Meditación. O modelo empregado é o do Mindfulness Day que están a poñer en marcha moitas Empresas e Institucións para aplicar aos espazos de traballo.

Rutas sendeirismo do mes de marzo

9, 23, 27 e 30 de marzo
A ruta da castaña e o mel en Pobra de Brollón, unha ruta de lecer nos ríos Miño e Rato, un roteiro por monte Louro e unha percurso de montaña pola Serra da Escrita compoñen a oferta de camiñadas de marzo.

Xornada formativa sobre prevención de accidentes de montaña e pautas de actuación

PRAZAS CUBERTAS. INSCRICIÓN PECHADA
Actividade de formación para deportistas interesados e interesadas en coñecer os riscos nas actividades de montaña e saber como desenvolverse en situacións de urxencia.