Inicio > Actividades > Actividades

Roteiro ao Monte Gaiás

Xullo, agosto e setembro
Faranse todos os mércores dos meses de xullo, agosto e setembro. Os itinerarios parten desde a praza de San Roque ás 17.30 h. É necesario inscribirse previamente e a actividade é gratuíta.
De: 23 de xuño    A: 9 de setembro

Verán CampUSC 2011

Campus Vida de Santiago de Compostela
O programa Verán CampUSC 2011 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período e a estes e outros interesados/as, participar nos cursos de verán da USC.

Sendeirismo en maio

Días 7, 19, 21 e 22, 25 de maio
O programa de saídas ofrece dúas rotas nas terras de Compostela (polas beiras do Tambre até Chaián, outra entre o Monte do Gozo e Aríns), unha entre Carnota e a viliña do Pindo, e unha saída de fin de semana con dúas rotas en Chandrexa de Queixa.
De: 25 de maio    A: 25 de maio

Segundo curso de condución eficiente

Sede da Fundación a partir das 10 horas.
A Fundación USC Deportiva, xunto coa Fundación Axencia Enerxética Provincial de A Coruña (FAEPAC), organiza a realización dun curso de condución eficiente o vindeiro 25 de maio. A actividade é totalmente gratuíta.

Proceso de selección da praza de Xerente da Fundación USC Deportiva

O pasado 4 de marzo iniciouse o proceso de selección dunha praza de Xerente para a Fundación USC Deportiva. Nesta sección pode consultarse a documentación e os avances do proceso.