Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo de xullo

13 de xullo e do 25 ao 28 de xullo
A tempada chega a súa fin. Xullo ofrece dúas oportunidades magníficas para a práctica do sendeirismo en boa compaña: a ruta especial fin de curso e catro saídas polo Parque Natural de Somiedo en Asturias.

Obradoiro de técnicas de relaxación e control do estrés

11 e 16 de xullo
A Fundación USC Deportiva, en colaboración coa spinn-off Xuntos, Atención Psicológica y Psiquiátrica organizan un Obradoiro de Técnicas de Relaxación e Control do Estrés.

Camiño ao Gaiás 2013

Xullo, agosto e setembro
Despois de varias edicións desta actividade de verán, nesta ocasión o Camiño ao Gaiás ofrece un percorrido diferente. Con este programa intentaremos achegar a Cidade da Cultura a toda a sociedade compostelá e a todos aqueles visitantes que durante os meses do verán estean por Santiago.

Rutas e roteiros do mes de xuño

8, 27, 29 e 30 de xuño
Un atractivo percorrido pola Guarda, o acenso ao Fontecova en Compostela e unha gorentosa saída de fin de semana polas terras de Navia (Asturias) completan a oferta de sendeirismo do mes de xuño.

II Curso Básico de Manexo de GPS

[PRAZAS CUBERTAS] 1 de xuño
Segunda edición do Curso Básico de Manexo de GPS que será impartido por Javier Aradas Mariñas. O curso realizarase o sábado 1 de xuño de 9:30 a 14:30 e de 16:00 a 21:00 horas na Aula de Formación da Biblioteca Universitaria Concepción Arenal. O seu custe é de 38 euros.