Inicio > Actividades > Actividades

Verán CampUSC 2013

25-28 de xuño, 1-31 de xullo e 2-10 de setembro
O programa Verán CampUSC 2013 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período e que estes e outros interesados/as poidan participar nos cursos de verán da USC. Tamén pode participar o público en xeral.

Rutas de sendeirismo do mes de abril

13, 25 e 27 de abril
A banda ourensá da Ribeira Sacra; un tramo do camiño de Fisterra, na contorna de Compostela; e a Fraga do Barragán, en Pazos de Borbén compoñen o catálogo de rutas do mes de abril.

Curso de iniciación á meditación e o movemento

20 de abril | MATRÍCULA CERRADA. PRAZAS CUBERTAS
A meditación, practicada dende hai uns 3.000 anos, principalmente no mundo oriental, comezou a ter moita acollida en Occidente na década dos anos sesenta, cando os científicos deron a coñecer que o uso das diferentes técnicas empregadas pola mesma proporcionaba unha extraordinaria concentración e relaxación.

Curso Básico de Manexo de GPS

6 de abril | MATRÍCULA CERRADA. PRAZAS CUBERTAS
Cada vez máis xente adquire dispositivos GPS para ás súas saídas ao campo ou a montaña, pero moitas veces non temos os coñecementos básicos necesarios para sacarlles todo o seu partido. Sabemos que é un aparato que nos pode ser de grande axuda pero, como?

Rutas de sendeirismo de marzo

16 e 21 de marzo
Á parte da saída en Semana Santa ao Parque Nacional de Sanabria, marzo achéganos a posibilidade de visitar as terras do concello de Agolada e de coñecer a beleza dos parques e xardíns de Santiago de Compostela.