Inicio > Actividades > Actividades

Andainas de novembro

10, 15, 24 e 25 de novembro
Dúas rutas nocturnas en cabo Home, no Morrazo, e o Monte Viso, en Compostela, xunto cunha saída de fin de semana ás Médulas, compoñen a oferta de senderismo do mes de novembro.

Rutas de sendeirismo do mes de outubro

20 e 27 de outubro
Ofrécense dúas rutas outonais por terras lucenses. A primeira na Mariña, para percorrer a zona litoral desde Ribadeo ata a praia das Catedrais. A segunda no concello de Táboada na contorna do embalse de Belesar para percorrer as terras de viñedo da súa ribeira.

Sendeirismo en xullo

Os parques e xardíns de Compostela, as parroquias de Boqueixón e un percorrido polo litoral entre Noia e Porto do Son son a oferta de sendeirismo de xullo que se completa cunha saída a Picos de Europa entre o 11 e 25 de xullo.

Camiño ao Gaiás

Xullo, agosto e setembro
Faranse todos os mércores dos meses de xullo, agosto e setembro. Os itinerarios parten desde a praza de San Roque ás 17.30 h. É necesario inscribirse previamente e a actividade é gratuíta.

Rodando ao Gaiás

Xuño, xullo, agosto e setembro
Os amantes da bicicleta xa non teñen excusa para non achegarse ao Gaiás. A Cidade da Cultura, en colaboración coa Fundación USC Deportiva, ofrécelle a todos aqueles que gozan sobre as dúas rodas unha alternativa amena e diferente para subir ao complexo deseñado por Peter Eisenman.