Inicio > Actividades > Actividades > Cartafol de actividade

Cartafol de actividade

Verán CampUSC 2022

Do 23 xuño ao 29 de xullo e do 1 ao 7 de setembro de 2022
O programa Verán CampUSC 2022, organizado pola Fundación Universidade de Santiago de Compostela, é unha actividade que ten lugar no período non lectivo do verán (agás o mes de agosto) co fin de conciliar a vida laboral e familiar tanto da comunidade universitaria da USC coma do público xeral.

Unha vez finalizado o período de reclamacións, publícanse as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC 20

As persoas admitidas deberán formalizar a súa praza efectuando o pagamento ata o 6 de xuño. Non hai que cubrir de novo o formulario de inscrición.

As persoas inicialmente admitidas que non formalicen a praza antes do 6 de xuño, perderán a súa reserva de praza e só poderán inscribirse posteriormente no caso de que aínda houbera prazas libres.

Inscripcións pechadas

Cubertas todas as prazas nas quendas do Verán CampUSC, xa non é posible inscribirse en ningún dos grupos idade.