Inicio > Actividades > Actividades

V Concurso de Postais de Nada da Fundación USC Deportiva

Data límite de recepción de orixinais: 11 de decembro de 2017
A Fundación USC convoca o V Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva. A temática da postal debe unir o Nadal e o deporte. A data límite de recepción dos orixinais será o 11 de decembro de 2017. Consulta as bases » »

Pónnos verde! Planta unha árbore no Bosque de Galicia

Decembro 2017 - Marzo 2018.
A Cidade da Cultura volver pedir a colaboración cidadá simbólica na construcción do Bosque de Galicia, nesta segunda etapa recentemente iniciada, plantando unha árbore no Gaiás, a través da Fundación Cidade da Cultura, o apoio da Fundación USC Deportiva e o patrocinio de Viaqua.

III Curso de iniciación á meditación e ao mindfulness

16 de decembro
Este seminario está enfocado a todas aquelas persoas que queran achegarse ao mundo da Meditación e do Mindfulness. Os contidos serán principalmente de carácter práctico e resaltarán os beneficios que comportan as técnicas de relaxación e a meditación, como a redución significativa do estrés, a mellora da capacidade de concentración e atención, así como da respiratoria, o fortalecemento das relacións tanto persoais como familiares e sociais ou a sensación de benestar físico e psicolóxico, axudando na recuperación de distintas doenzas.

Sendeirismo do mes de novembro

11, 18, 22 e 25 de novembro
Novembro ofrécenos catro camiñadas de interese: a ruta do Farricoque (Luíntra), unha actividade de montaña coa subida ao Capeloso, unha saída micolóxica polos arredores de Compostela e unha nova etapa do Camiño dos Faros para achegarnos a Muxía.

II Curso Monográfico de Tai Chi e Chi Kung

Sábado 18 de novembro
O tai chi chuan, comunmente chamado tai chi, é unha antiga arte marcial de orixe chinesa, practicada na actualidade en todos os rincóns do mundo e recoñecida polos seus beneficios para a saúde integral das persoas. Esta arte de perfil psicofísico, ao igual que o Ioga, entre outras disciplinas orientais, chegou a Occidente non só para construír o seu propio contexto, senón tamén para adaptarse á nosa cultura.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>