Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC

[14/08/2018] Dúas importantes citas do Circuíto Galego de Augas Bravas na praia de Coroso e no río Tea.

Competicións do Club USC na fin de semana do 4 e 5 de agosto

[02/08/2018] No primeiro fin de semana do mes de agosto, o Club USC estará presente en dúas citas do Circuíto Galego de Augas Aberta: o sábado en Arteixo e o domingo en Vigo.

Competicións deportivas do Club USC

[27/07/2018] Na última fin de semana de xullo, a natación e o atletismo acaparan o protagonismo na axenda deportiva do Club USC co campionato de atletismo de 10 km en ruta que se celebra en Marín e as probas do XV Circuíto Galego de Augas Abertas que o sábado e domingo van ter lugar en Lugo e Vilagarcía de Arousa.

Track GPS da actividade de verán no País Vasco

[23/07/2018] Publícanse os track GPS da actividade de verán no País Vasco.

Competicións do Club USC na fin de semana

[20/07/2018] A axenda do Club USC está presidida pola participación no Campionato Galego de Natación Absoluto, Junior e Infantil de Verán que se celebra en Pontevedra desde o xoves 19 de xullo.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>