Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[12/10/2018] O Fútbol protagoniza a axenda deportiva do Club USC na fin de semana

Track GPS, MIDE e mapa da andaina de cabo Touriñán á praia de Rostro

[28/09/2018] Publicado o track GPS, MIDE e mapa da andaina de cabo Touriñán á praia de Rostro.

Competicións do Club USC na fin de semana

[21/09/2018] Xornada sabatina dominada polos Campionatos Galegos de Tenis por Equipos.

Track GPS, MIDE e mapa da Senda Verde de Carnota

[21/09/2018] Publícanse o track GPS, MIDE e mapa da Senda Verde de Carnota, actividade de sendeirismo que se desenvolverá mañá sábado 22 de setembro.

Nenos e nenas do Verán CampUSC visitan o Reitorado e a Casa do Concello

[03/09/2018] No día de hoxe, 24 nenos e nenas do Verán CampUSC do grupo de maior idade (nados no 2009 e anteriores) foron oficialmente recibidos no Reitorado da USC e mais no Concello de Santiago. Ás 11 horas mantiveron un encontro co Reitor da USC, Antonio López, no que estiveron acompañados por Mar Lorenzo, Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, e por Óscar Hermida, xerente da Fundación USC Deportiva. Unha hora despois, a comitiva dos nenos e nenas da quinta quenda do Verán CampUSC, xunto con Mar Lorenzo, vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, e Óscar Hermida Otero, xerente da Fundación USC Deportiva, foron recibidos na Casa do Concello por Marta Lois, concelleira de Igualdade, en representación do Goberno municipal.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>