Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Exitosa participación do Club USC na Fase Zonal do Campionato de Campo a Través de Xogade

[23/01/2018] O equipo alevín feminino –formado por Elda de la Fuente, Lucía Fonseca, Iria Lú, Debritu Paniagua, Demekech Paniagua e Adriana Vila– proclamouse campión da Fase Zonal que se celebrou o pasado sábado no parque Eugenio Granell de Santiago, asemade Mateo Dagnac foi subcampión benxamín masculino e Adrián de la Fuente fíxose co segundo posto no podio na categoría alevín masculino.

Xadrez. Diego Cacheiro, terceiro no campeonato provincial da Coruña sub 14

[22/01/2018] Diego Cacheiro, do Club USC, ocupou a terceira posición da clasificación do Provincial da Coruña quedando por detrás de Claudio Reboredo do ETX Coruña e de Marcos Santos do Alexandre Bóveda. Outros dous xadrecistas, Eduardo Cabanas e Álvaro Torres clasificáronse respectivamente en sexta e décimo terceira posición da categoría sub 14.

Competicións do Club USC na fin de semana

[19/01/2018] Atletismo, fútbol veterano, natación e tenis compoñen a axenda deportiva do Club USC na fin de semana do 20 e o 21 de xaneiro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta por Belesar (Ribeira Sacra)

[18/01/2018] Dispoñibles o Track GPS, MIDE e mapa da ruta por Belesar (Ribeira Sacra) que se realizará o vindeiro 20 de xaneiro.

Diego Cacheiro e David Buitrón fanse co campionato provincial de xadrez sub 10 e sub 16

[16/01/2018] O pasado domingo 14 celebrouse, en Ferrol, o Campionato Provincial da Coruña nas categorías sub 8, 10, 12, 14 e 16. Dous xadrecistas do Club USC fixéronse co campionato provincial: Diego Cacheiro Blanco en sub 10 e David Bruitón Ramil en sub 16.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>