Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC

[19/04/2018] Na fin de semana, a axenda deportiva do Club USC convoca competicións de atletismo, fútbol veterano e xadrez.

Track GPS, mapa e MIDE da camiñada ao Faro no Caurel

[18/04/2018] Xa está dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta do Faro por terras do Caurel que se realizará o próximo sábado día 21 de abril.

Axenda deportiva do Club USC

[13/04/2018] Importantes citas deportivas co atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez organizan a axenda do Club USC na fin de semana.

Volve Holi Gaiás, carreira, vida saudable, diversión e natureza

[12/04/2018] Tras o éxito da edición de 2017, o 5 de maio volverá celebrarse a carreira Holi Gaiás que contará, outra volta, coa colaboración da Fundación USC Deportiva. Holi Gaiás é unha celebración festiva e actividade saudable para participar en familia deixando á marxe o espírito para darlle protagonismo a convivencia, á diversión e ao contacto coa natureza. O percurso da carreira será de 5 quilómetros na Cidade da Cultura para descubrir e gozar da obra de Peter Eisenman e o Bosque de Galicia, gran pulmón verde de Compostela.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[05/04/2018] Completa axenda deportiva do Club USC con competicións de atletismo, tenis, fútbol veterano, natación e xadrez.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>